המונים עולים: היערכות ענק לקראת ג' אייר בקערעסטיר

    אבי יעקב No Comments on המונים עולים: היערכות ענק לקראת ג' אייר בקערעסטיר

    ראשי הרשויות בקערעסטיר בהכנות קדחתניות לקראת עליית ההמונים חסרת התקדים כאשר לטענת אנשי האבטחה המקומיים בין 25.000 ל-30.000 איש צפויים לעלות להשתטח על ציונו של פועל הישועות הרה"ק רבי ישעי'לע מקערעסטיר זי"ע ביומא דהילולא קדישא | כל הפרטים ומוקד השארת הקוויטלאך

    צילום: שלוימי טריכטר
    21:38
    06.05.24
    אבי מימרן No Comments on "המצרים כנראה חוששים ממה שנגלה במנהרות ציר פילדלפי"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    עלייה המונית חסרת תקדים צפויה להתקיים בעיר קערעסטיר, במקום ציונו הקודש של פועל הישועות ומופת הדור הנודע למשגב, הרה"ק רבי ישעיה'לע מקערעסטיר זי"ע, ביומא דהילולא קדישא ג' אייר.

    לפי הערכות הגורמים, משוערת עליית השנה להיות גדולה בהרבה משנים עברו, כאשר שיאים חדשים של מתפללים עתידים לפקוד את המקום, לשפוך שיח ולפעול ישועות ורפואות בזכותו של אותו צדיק וקדוש.

    לרגל העלייה ההמונית החלו גם ראשי עיריית קערעסטיר להכין ולהכשיר את המקום בכדי להכיל את המוני הבאים, כשלטובת המתפללים הוקם אוהל ענק רחב ממדים בגודל כ-6,000 מ"ר, ולהבטיח שכל אחד ואחד יוכל לנצל את היום כדת וכראוי.

    ראשי קערעסטיר העוסקים יומם ולילה בכדי להבטיח את שלומם ונוחיותם של אלפי העולים, החלו לצד רוב פעליהם הברוכים גם בהכנות הגדולות להכנסת אורחים הרחבה שתינתן כיד המלך, מתוך שליחות ואחריות שכל יהודי יוכל לגשת אל הציון ואל 'חדר הקוויטל' הקדוש, להתפלל ביום המסוגל לישועות, ובמקום המסוגל לישועות.

    מוועד הכנסת אורחים מבית רבנו המנוהלת  ע"י  נכדי רבנו  הממשיכים דרכו הקדוש כבחיים חיותו, שומעים על עבודות שטח יסודיות שכבר נעשות שבועות ארוכים, בכדי להפוך עיירה קטנה כזו למקום שיוכל להכיל אלפי אלפים. ביניהם, ישיבות ממושכות עם גורמי הביטחון והרשויות של העיר קערעסטיר, שהביאו למסקנות יעילות ונחוצות לטובת ההמונים ובטיחותם, ביניהם הכשרת סדרנים ומאבטחים לשמור על הסדר בכל שטח הציון, ביתו נאוה קודש וכל סביבות קערעסטיר, בכדי להבטיח מקסימום ביטחון של עשרות אלפי אנשים הנשים והטף, הבאים מקצה הארץ ועד קצהו לשפוך שיח אצל האי עיר וקדיש מן שמיא.

    במהלך ההילולא יתקיימו גם שני מעמדי 'הכנסת ספר תורה' היסטוריים בהשתתפות האלפים, בהשראה דקדושה של 'גילו ברעדה'.

    ספר תורה אחד נתנדב ע"י נכד רבינו פאר מקדושים הרב ישראל יעקב יוקל גרויס שליט"א בן  כ"ק אדמו"ר הגה"צ רבי נפתלי זצק"ל מקערעסטיר-בערבערשט חתן הרה"ק רבי אברהמ'לע זי"ע, נינו הגדול של הרה"ק רבי ישעיה'לע זי"ע בימינו. המעמד יתקיים בהשתתפות מאות יוצאי חלציו וזרעו של הרה"ק רבי ישעיה'לע זי"ע.

    הספר התורה השני נתנדב ע"י הנדבנים הדגולים משפחת ריעדער שיחי', ידידי ותומכי קערעסטיר מאז ומקדם, והוא נכתב לעילוי נשמתו של אביהם האיש חסיד והמרומם הבלתי נשכח, הרה"ח רבי שמואל יוסף ריעדער ז"ל מנאמני ביתו של רבינו הקדוש רבי ישעיה'לע זי"ע, הוא הגבר שזכה להתקרב אל הקודש וליצוק מים על ידיו של אותו צדיק.

    לאור ההערכות הגדולות על מספרם של המוני העולים, שמשוער להגיע לשיאים שעוד לא נראו, ומחמת המציאות ההכרחית שלא ניתן להכיל את כל הבאים תחת קורת גג אחת, ייערכו לראשונה בשנה זו שלש סעודות נפרדות לרגל יומא דהילולא, יום ראשון בלילה  – הסעודה המרכזית, יום שני לפני הצהריים, ויום שני לפנות ערב, בראשותם של אדמו"רים ורבנים שליט"א נכדי בעל ההילולא, באוהל הענק שממוקם ממול חצר הקודש, בשיתוף סעודת מצוה לגומרן של שני ספרי התורה שיוכנסו אל בית רבינו ביומא דהילולא קדישא.

    שלושת הסעודות השונות יעוטרו ברוב פאר והדר ברוח וגשם, המשתתפים יחוו שעות של תענוג והתרוממות, ויזכו לשמוע דברים ערבים ומתוקים דרשות וסיפורים בגודל היום ובקדושתו של צדיק.

    שלושת הסעודות נועדו לטובת קהל האלפים של חסידים ואנשי מעשה העתידים לזרום בסביבות הציון במהלך היממה, והאוהל הענק יסודר לטובת כל אחד ואחד, למען יוכל כל יחיד ויחיד להידבק בדרכי הצדיק ולשאוב ממעייני הישועה.

    במסגרת ההכנות פועלים העסקנים גם בביתו נאוה קודש של הצדיק הקדוש, למען יוכלו רבבות מישראל לשפוך שיחם במקום קיבול תפילותיהם של ישראל, ה'קוויטל שטוב' הקדוש בו קיבל הרה"ק רבי ישעיה'לע את המוני השוחרים לפתחו בחיי חיותו והשפיע ישועות ורפואות לכל בית ישראל.

    החדר הקדוש יעמוד לרשות הקהל הקודש המבקרים, שיוכלו להיכנס מבעד למפתן דלת קדשו, בו נכנסו אבותינו וזקנינו ושפכו את לבם, ובסדר מיוחד יוכל כל אחד ואחד להתפלל בלב רגוע ולשפוך שיח להקב"ה בעת רצון הזאת, בו ביומא דהילולא קדישא, ובמקום המסוגל בחדר הקודש המסוגל לישועות ורפואות.

    בחצר הקודש של הרה"ק רבי ישעיה'לע הוקם 'אוהל הלחיים' שיעמוד הכן במהלך 24 שעות ההילולא, לטובת אלפי פוקדי הציון והבית הקדוש, בכדי להרוות צמאי חסדיך, ובאוהל זה יינתן כיבוד קל ושתיה לאורך כל היממה, שתיה חמה וקרה, מיני מזונות ולקח, מבוקר עד הערב ומערב עד בוקר ללא הפסקה.

    זאת בנוסף ל'אוהל הסעודה' בו יוגשו ארוחות בוקר צהריים וערב במשך כל היום וכל הלילה לכל דורש ומבקש שיבוא לשפוך שיח אצל צדיק האמת שאור קדושתו והשפעתו זורחת על כל בני ישראל עד עצם היום הזה.

    המטבח הגדול הפועל לאורך כל השנה כולה ע"י 'הכנסת אורחים קערעסטיר', ובו מוגשים סעודות בשריות ורחבות במשך כל השנה כולה, בא אף הוא לגומרה בימים אלו לקראת היומא דהילולא קדישא, בכדי לעמוד בביקוש הרב הצפוי.

    העבודות במטבח נודבו לע"נ הרה"ח רבי שלמה ענגעל ז"ל יד ימינו של רבינו הקדוש רבי ישעיה'לע, ששפר חלקו לעמוד לימינו בעת הגשת האוכל לבני ישראל, לשובע ולא לרזון.

    צוות גדול של מבשלים מוכשרים מקרב אנשי שלומנו עומד הכן להשתתף במערך הגדול, לקחת חלק במשמרות שיעמדו במהלך 24 השעות של ההילולא במטבח הגדול, בשביל לעמוד בביקוש הגדול הצפוי להיות ביומא דהילולא ע"י המוני הפוקדים.

    שורה של תיקונים מבורכים ושיפורים חסרי תקדים תביא להקלה משמעותית לאלפי העולים, שיבואו לפקוד את הציון המצוינת והבית של הרה"ק רבי ישעיה'לע זי"ע ביומא דהילולא.

    ההגעה לציון הקדוש תהיה מהירה בהרבה מהשנים שעברו, בכדי שיוכלו לשפוך שיח בצילא דמהימנותא, ואחרי כן יצאו ברכוש גדול מלא בישועות ורפואות בעז"ה.

    ראשי ועסקני קערעסטיר מוסרים שכל אחד יכול להיות רגוע ובטוח שבעז"ה יוכל להגיע לציון המצוינת, על אף גודל הדוחק הצפוי, וזאת אודות לסדר חדש ומשופר העתיד להיות בשנה זו בסביבת הציון.

    בסמוך לציון המצוינת מוקם 'אוהל הנרות', בו יוכלו ההמונים להדליק נרות, ע"מ שלא יבואו לידי סכנה ח"ו, זאת בנוסף ל'אוהל התהלים' המצויד בעשרות שולחנות וספסלים לרווחת המתפללים, בו יוכלו להאריך בתפילה ותחנונים, למלא כל משאלות הלב לטובה ולברכה. גם עמדות מיוחדות לנטילת ידיים הוכנו ואולתרו במקום, וגם חדרי שירותים נשכרו לטובת קהל הרבבות.

    הצוואה הקדושה שהשאיר לנו הרה"ק רבי ישעיה'לע 'אם יבואו לביתי יוושעו כמו עתה', מתקיימת במלוא המובן ע"י רבבות עמך בית ישראל, הבית הקדוש תוסס ומלא חיים במשך כל השנה כולה ע"י מאות, לפעמים אלפי אורחים הבאים בצל קורתו.

    'חדר הקוויטל' הקדוש בו פעל הרה"ק רבי ישעיה'לע ישועות בכל יום ויום, מלא וגדוש מדי יום ביהודים שקורעים שערי שמים לדבר ישועה ורחמים, המטבח הקדוש פועל בדיוק כרצון קדשו של הרה"ק רבי ישעיה'לע.

    פריצת-דרך מיוחדת היא חידוש מבורך לפוקדי קערעסטיר של שנת תשפ"ג, כשבשדה התעופה של בודאפעסט יעמוד לשירות העולים אולם רחב ידיים בהשתדלות 'רבי ישעיה'לעס הויז', בכדי שיוכלו הנוסעים לנוח קימעא בין נסיעה לנסיעה, עם פינה נוחה לתפילה ולהשקיט את הלב, מנוחת הלב והנפש בנוסח קערעסטיר.

    ראשי הכנסת אורחים דקערעסטיר, עמודי החסד, נכדיו של הרה"ק רבי ישעיה'לע זי"ע העומדים בראש מפעלות העיר קערעסטיר, הצליחו ב"ה להביא שירות מיוחד זה לאחר כוחות רבים של השקעות ושתדלנות. כמו"כ שומעים על חידוש נוסף של השנה, כשחברת 'פלען אין רייט' יספקו הסעות לכל העולים מרחבי תבל.

    רבבות ישראל מוקירים ומברכים את ראשי קערעסטיר על פעולותיהם הנשגבות בכל ימות השנה, ובפרט בימים אלו, ע"מ להעמיד הכנסת אורחים ברמה הגבוהה ביותר, כיאה לציון קדשו של צדיק יסוד העולם הפועל ישועות בקרב הארץ.

    המוני בית ישראל מתכוננים בחרדת קודש לפעול ולהעתיר בתפילה ובתחנונים ולהוושע בעז"ה בישועות ורפואות מעל לדרך הטבע ברחמים וחסדים גלויים בזכותו של האי צדיק וקדוש, מופת הדור והדרו הרה"ק רבי ישעיה ב"ר משה מקערעסטיר זי"ע ביומא דהילולא קדישא ג' אייר.

    לשליחת קווטלאך התקשרו או שלחו הודעה לקישור המצ"ב ותקבלו שירות אישי ומיוחד



    0 תגובות